2014-02-20
 10:30:00

Jag, fru Ågren och hundarna

Sömntid i natt 05.30-09.30.
 Och nu verkar det som att allt kaffe i världen inte kan väcka mig.
Ska släpa mig in i duschen.
Hundarna sover fortfarande, men och andra sidan rastade jag dem 05.00 imorse.
Vi har i alla fall tur med vädret....


C a r s i e ~ { P h ♥ t o g r a p h y & d o g t a i l s } ~
PUBLICERAT: 2014-02-20, 11:02:42 | URL: http://carsie.se

Ser ut som vintern kommit till er igen, här snöade det också inatt när jag körde hem från jobbet men som tur var la det sig inte ;-) Men ser att det snöar lite nu också.. inget sköj!

Men varför åkte du inte med ner till Delsbo? Hade väl varit skönt att bli ompysslad av Sivan alldeles själv medans gubben din gör det där tråkiga/jobbiga som måste göras..

Puss!


Svar: Hade jag inte fått en negativt mail om den här jäkla processen hade det nog gått bra. Det är inte mycket som behövs för att snurra till hjärnverksamheten....och med facit i hand skulle jag ha åkt. Men jag trodde i min enfald att jag skulle klara det och få lite gjort dessutom...duschen blir dagens storverk. Kram kära svägerska <3
Annalena







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P