2014-02-25
 18:42:40

Inte undra på att det finns världskrig

 
Man startar en grupp på Fb och så blir det bara tjafs av allt.
Vi drar upp regler och så ska det finnas undantag.
Vissa ex ska vara med, men inte andra.
Det är väl lika bra att bjuda in alla ex och deras nya och deras ex.
Tänk att det aldrig blir som man har tänkt sig.
Jag har i alla fall tagit bort alla kort jag lagt upp och kommer lämna gruppen.
Någon annan får ta över admin.rollen.
Har även ändrad den från hemlig till sluten, så nu är det fritt fram för alla att söka medlemskap.
Vem som helst kan även godkänna nya medlemmar.
Mår pissdåligt nu för detta utspel.
Har gått ur gruppchatten ♥Ingalill♥ också.
Och är det någon nu som har ont av det så rekommenderar jag dem att plocka bort mig från
vänlistan.
Jag ska ändå snart plocka bort foton, vänner och möjligheten till kommetarer snart
och bara ha Fb för spel.
 





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P