2014-12-23
 00:46:00

På intensiven....

....alltså dagen har gått i ett rasande tempo.
Gatlopp i stan √
Jultidningarna betalda √
Bytt grejer med mamma och Henry √
Lagt in sill √
Lagt in vegetarisk sill √
Gjort vegetarisk senapssill √
Gjort rök/gravad vegetarisk lax √
Revbensspjäll stekta √
Diskat √
Lagt upp godis och frukt √
Planterat hyacinter √
Lagt på några juldukar √
Jag är inte bara trött, utan ruskigt trött. Och då kan jag inte sova heller.
Åh vilka underbara orkidéer dom hade på Coop.
Bäver möter bäver på MM.
Så nu är det bara att fortsätta imorgon.
Bocken måste ju få granris på sig så den inte fryser. Jag ville så gärna ha en sådan bock, och då snickrade mamma och Henry ihop en. Jag älskar den.
Till alla en riktigt god jul.
Nu ska jag försöka sova.
 





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P