2014-12-25
 03:30:00

Juldagsmorgon....

 
....fast jag har inte gått och lagt mig ännu. Kan inte sova. Har varit en massa intryck, men bara positiva. Detta till trots, blir det upp skruvat i min hjärna. Och nu kan jag bara tänka måste sova, måste sova, och alla vet ju hur det blir när dom tankarna kommer. Vi får främmande imorgon, så lite sömn vore ju inte fel, då även natten mot julafton blev sen.
Dan för dopparedan hade vi en kär vän här. Älskade Jonas. Vi träffas ju inte så ofta nu, då han bor nere i Kalmar. Vi fick julklappar av honom också. Vi hade en jätte rolig kväll, med granpyntning och en massa annat tok. Dom som inte känner mig, skulle nog trott att jag var salongsberusad, men jag var spiknykter.
Fick även en påse läckerheter av samma änglar som gav oss Ica-kortet. Att det bara finns så snälla människor.
Hade tänkt gå på julottan idag, men då temperaturen nu är nere på drygt -24° och vi varken har motorvärmare eller kupévärmare, så känns det inte som någon hit. Det är dessutom inte i Resele, utan Ed.
Morgonpromenad i kylan.
Förmiddagens märgben. Men dom fick även julstrumpor, jultallrik och senare julklappar också. Tror att dom var ganska nöjda.
Kalle Anka naturligtvis.
Elsas verk. Den var sagolik.
Trött och nöjd.
Årets julgran.
Bocken har fått ris *fniss*
Årets julbord. Både traditionellt och vegetariskt.
Och så här såg den helvegetariska tallriken ut.
Elsa och jag festade loss på lyxjulmust. Den var jätte god.
Bilder av julkalapparna kommer imorgon.
Nu ska jag försöka sova innan det är dags att stiga upp.
 





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P