2014-12-12
 02:05:00

Ja, nu kan man skriva fredag...

Jag vet, jag borde sova. Ska försöka med det konststycket nu.
  
Blev i alla fall glad när jag såg den gamla kaktusen som jag tryckt ned i den egenskapade adventsljusstaken.
Det är som sagt inte mycket som gör mig glad nu för tiden.
Vet inte vad jag ska tro längre, efter alla ändringar hit och dit.
Men så är det.
Det ser inte ut som om det skulle bli en vit jul heller (jo, jag är vit, ingen alkohol här).
Man kanske skulle skippa julgran och satsa på påskris eller midsommarstång?
Men får jag drömma? Då vill jag ha en sådan.
Men det är i mina drömmar.
Dessa är ganska fina också, men den rosa är bäst.
Och så skulle jag vilja ha en eller två sådana. Önska kostar ingenting.
 





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P