2014-12-17
 11:29:00

Från framtidstro till......

Har just pratat med min kurator/kbt. Hon är orolig för mig. Det är väl det som rör sig i min hjärna som är hotet i så fall.
Tänker inte skriva vad det är just nu. Orkar inte med fåniga och hånfulla kommentarer, och att jag inte har ensamrätt på att må dåligt. Det vet jag, och jag brukar inte tävla i sjukdom. Ingen annan kan avgöra hur andra upplever saker och ting.
Kan bara säga att livet inte borde vara så här.
Känner mig just nu mycket ensam, men samtidigt vet jag inte om jag orkar med att prata med någon. En mycket motsägelsefull känsla.
Men och andra sidan ska jag för mina medmänniskors bästa inte träffa någon nu, då en mycket elak förkylningsbakterie flyttat in och att tempen visar 39,2°.
 


Marie karlsson
PUBLICERAT: 2014-12-17, 22:48:07

Låter inget kul :) Önskar att det ordnar sig snart så du vara "människa" igen och ha ett någorlunda normal liv :) Inget kul alls att inte må bra, så håller tummar o tår o tassar för att det löser sig till det bästa för dig, och att de som varit "dumma" får vad de förtjänar...







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P