2014-08-16
 00:16:09

Bakhåll = ryggskott?

Fredagen är i princip slut och jag ska väl masa mig mot sängen. Dagen blev inte riktigt vad jag tänkt mig, då jag trots värkmedicin hade mycket ondare än vad jag hade förväntat mig.
Gick i alla fall en liten runda med doggsen, men det höll på slut illa. Ghosty jagade Lellen in i benen på mig hela tiden. Till slut rammade dom mig så hårt att jag gick ned på knä. Därifrån höll jag inte på att komma upp. det var ett under att jag tog mig hem. Fick i alla fall några bilder.
Ja, hösten är sannerligen på gång nu. Bara +5,2° ute nu. Vi har plockat ur myggfönstret nu, för första gången på hela sommaren. Känns mycket vemodigt. Men allt har ju sin tid.


Annika
PUBLICERAT: 2014-08-17, 21:07:24 | URL: http://badtant.bloggo.nu

Oj, oj vad tråkigt med ryggskott. Men fina bilder tog du i allafall. Kram på dig och hoppas värken ger med sig.







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P