2014-04-05
 23:25:00

Underbar fredagskväll, igår Uffe strikes again

Och Aron hade gjort en cover på den för mig. Den var så vacker att jag fick tårar i ögonen.
Måste skaffa nåt jag kan filma med, min mob är kass.
Tack Aron för denna upplevelse.
Och Kabina, dina texter, ditt kroppsspråk, som gick rätt in i hjärtat.
Och Viktor, det var nice. Trodde bara att du var basist, inte gitarrist och sångare,
Det som inte går att laga med silvertape...det är trasigt.
Ljudfixarna Georg, Emily, Martin och Jim.
Uffe, the one and only.
Emily köper fika av Oskar. Kaffe kanske?
Underbar musik av Corpse Pine (vill höra mer) medans det roddades om på scenen.
Dom sålde nog bra charmknuttarna Oskar och Joel.....hoppas jag.
Och här kommer Petra Vincula säger Georg.
Har ni inte lyssnat på dessa underbara killar så är det dags nu. Dom rockar fett.
Georg presenterar Aggresiv Trädgård
Verkligen udda musik, men det är väl det musik ska vara. Måste nog lyssna in mig lite mer om jag ska kunna ge ett korrekt omdöme. Men duktiga musiker.
Fikaförsäljare Oskar och Uffe (jag köpte mycket)
Natalie, Stubben (Pontus) och Papp-Fredrik
Grym rap, jag som bara gillade Petter och Eminem har fått nya idoler. Sjukt bra.
Uffe is back again.
Här soundcheckas det. Och pappa Ronny hann vara med för ett snack med dottern Elsa.
Anonyma Max/Ziggy
Pappa Ronny och Elsa
Något håller dom väl på med....
Martin
Dom måste hålla på med något.....
Vad händer?
Vad gör vi nu lille du? (Ziggy och Elsa)
Det är jag som är Uffe. Några frågor?
Skulle ta ett foto på mågen (Joel) när en annan linslus(Oskar) dök upp
Underbara Kabina igen. Hon har väckt oss till eftertanke. Tack för ditt nakna sätt att väcka oss.
Ungen min (Elsa)
Och här har vi JOE BAND + UFFES HORROR SHOW (Joel. Oskar, Elsa, Uffe, Viktor och Georg).Men precis som i Ullånger hade ni för hög volym å gitarrerna, ni dränkte Elsas röst. Nere på Hola var det perfekt. Tänk på att sångerskan/sångaren bär låten.
Annars var ni grymma, (med ett partiskt mammahjärta).
Budets Bärare. Grymma texter, grym energi. Synd att ni tappade Niclas, men ni är grymma ändå Emily och Georg. Jag säger bara "arbetstrosor" och tummen upp.
Red Means Go
Jag är också från Härnta eller staden bakom flötet.
Ledsamt att det var problem ned rösten. Ni var jätte bra, men tyvärr gav ni intrycket av att ni bara ville hem, eller den kritiken ger jag dig som sångare. Du ska veta att den grupp (även om den är liten) som kommer är hängivna musikentusiaster.. Så från mig får ni minus pga detta. Men ni är duktiga. Tänk bara på ur ni uttrycker iinför publiken. Jag kände som ni inte ville spela för oss. Och det är du som sångare som gav oss den attityden.
Bätre kan ni, för ni är bra.
Space Apes. Ni är grymma. (Emily, Ziggy och trummisen Georg).
Och master himself Björn.
En underbar kväll.
 





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P