2014-04-14
 13:36:43

Lördag - söndag med X 2000...

....eller åtminstone kändes det så.
Försökte gå och lägga mig tidigt igår, för att ladda inför dagen. Jag gjorde det också. Läste tills jag somnade. Men vaknade 02.30 inatt och kunde inte somna om.
Redan efter 07.30 var jag igång med dagens "lilla roliga".
Det blev 3 telefonsamtal och 5 mail till slut. Sedan orkade inte mitt huvud med längre.
Här kommer i alla fall några foton från i helgen.
Ha det bra, trots att det är måndag.....

 


TjockMorsan
PUBLICERAT: 2014-04-14, 16:51:56 | URL: http://tjockmorsansblogg.blogspot.se/

Man kan inte göra mer än sitt bästa och jag tycker du har hunnit med en hel del denna måndag.
kanske kan du få dig en liten middagslur, då du sovit så lite?

KramKram, vännen! <3







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P