2014-04-09
 16:35:46

Kära vänner och annat löst folk...

Jag ber om ursäkt. Idag är det onsdag, och inget annat.
Jag fick för mig att det var onsdag igår, eftersom hjärnan var alldeles kokt.
 
Det började med att jag anmälde mig på röntgen klockan 09.15. Skulle vara där klockan 09.30.
Fick komma in 10.05, och då konstaterade dom att jag skulle ha tagit bort gipset först, vilket inte
stod i min papper. Jag frågade om dom inte kunde göra det och fick till svar att dom inte hade redskap för det.
Men hallå, det är ju bara en skena och linda. Dom gjorde i alla fall inte det, utan jag fick gå och sätta på  allmotagningen och vänta till dom hade tid att göra det. När jag äntligen fick komma in så undrade dom där om dom inte hade en vanlig sax på röntgen? Tog mindre än en minut att klippa upp det.
Tillbaka till röntgen, fick vänta i 35 min för en undersökning som tog ungefär 10 min.
Där var stressen igång.
Jag har bara svaga minnen av hemfärden. Tur att det var Ronny som körde, för jag kom inte ens ihåg
vilken bil jag åkte i.
Som tur var fick jag en skön promenad med doggsen när jag kom hem.
Sedan mailade jag till facket, fk och kuratorerna.
Efter det en promenad till och sedan var jag helt väck.
Därav att jag trodde det var onsdag igår.
Jag har dålig koll på läget ibland.
Ronny har i alla fall sagt upp sig nu....men det kanske jag skrev igår.
Ny/gammal arbetsplats, Bilbolaget Nord, där han praktiserat en längre tid.
 
Imorse vaknade jag med en huvudvärk från helvetet.
Sovit dåligt pga av handled och oro.
Soligt väder och blå himmel....
...och en uppfart man inte kan gå på....
 
Var och hämtade posten med hundarna. Hade då fått ett brev som fick hela min bräckliga värld att rasa igen.
Har, gråtit, skrikit, kopierat och mailat. Nu är jag bara tom igen, helt tom.


Ida
PUBLICERAT: 2014-04-09, 18:34:37 | URL: http://tobehappy.blogg.se/

Fint, busigt gäng!

Svar: Tack :-D
Annalena







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P