2014-04-01
 23:59:00

Hur kunde det bli så här?

En dag som började så bra, och sedan barkade åt helvete.
Bara så ni vet det så har jag ingen liv.
Mina dagböcker, brände en svartsjuk man upp.
Mina fotoalbum mellan 12 år till 17 år brände en annan svartsjuk man upp.
Idag har jag jävlats i timmar och installerat om scannerhelvetet ett antal gånger.
Men det funkar inte.
Har fått låna hit familjealbumen av min dotter Anja, men av det blev det intet, då det inte gick
att scannra av.
Så jag har inga bilder på min mormor och morfar, inte några bilder på när min barn var små, förutom
på Elsa. Så liv i form av foton existerar inte mellan 1970-1993, med undantag av nåt enstaka foto,
Vilken mamma vill inte ha foton av sina nyfödda barn och där emellan?
Så är det någon som undrar om den tiden, sorry.
Jag kan inte dokumentera den i bild, bara i ord.
Jag äger inte ens ett sådant kort.
Det är väl så här det känns för dom som fått sina saker förstörda i brand eller så.
Har varit så ordentlig att jag packat ner albumen i nummerordning, så låg dom inte förut.
Däremot har jag inte gjort något åt negativen, eftersom jag inte ens öppnat den pärmen.
 
Men är det någon gammal klasskompis eller någon annan som har några foton, få får ni
gärna maila till mig. Alltså sådant av intresse för mig.
Just nu känns mina minnen bortblåsta.
Så det blir naturligtvis inget "Dagens Minne idag"
Vet inte när det kommer nästa gång?
Får väl leta runt i datorn om jag har några gamla minnen.
Tror i alla fall att det finns foton sedan 2004.
Precis som den andra processen som pågår, och har trappats upp.
Jag har inte rätt att existera, jag behöver inga minnen.
Grät ganska mycket när jag såg bilder i ett album från 1989-90 på min kära vän Maggan.
Hon finns inte med oss längre.
Min tröst är att vi kommer att träffas snart.
 
 
 





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P