2014-04-13
 09:14:00

Fredagssammanfattning

Fredagen som såg ut att bli en vanlig lugn fredag, blev totalt kaosartad för mig.
 
Kbt kl. 11.00
Fysioterapin kl. 12.30
 
Så långt lugnt.
 
Gick till Hälsocentralen och frågade efter mina mediciner, som jag ringt om 2 veckor tidigare.
Naturligtvis hittade dom ingen receptbeställning. Passade även på att fråga efter mina provsvar på prover jag lämnat i februari (skulle ha lämnat dom i augusti, men dom hade tappat bort remissen).
Och som väntat hittade dom inte provsvaren.
 
Bort på fysioterapin, där Anna konstaterade att handen inte såg bra ut.
Jag fick låna ett handledsskydd, Hon ringde allmottagningen för att efterlysa min läkartid där, men fick inget svar där.
 
Jag går ut och sätter mig i solen för att vänta på Yvonne och Christian som jag skulle åka hem med.
Då ringer Anna och säger att jag ska vara på allmottagningen kl. 13.15 på onsdag den 16/4.
Ok? Jag ska vara på Länshälsan den 16/4 kl. 13.00 för uppföljning av medicinen.
 
Ringer min kurator, men får inte tag i henne.
Sitter kvar i solen, då ringer facket.
Det inplanerade studiebesöket blir inte av. Däremot en ny träff.
Totalt kaos igen då.
Så när jag kom hem satte jag mig bara ned och undrade vad som hände?
 
Ronny ringde och sa att vi hade fått tillbaka bilen över helgen, men att den måste in igen eftersom dom inte fått till lyset på den. Det är någon felkod. Men efter den eftermiddagen så undrade jag inte så mycket mer.
Kände mig bara förvirrad.





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P