2014-04-10
 15:47:00

Fortfarande torsdag

Fjärde dagen nu jag har huvudvärk, och nu också ögoninflammation.
Det är förmodligen därför jag har huvudvärk också. Jag ser ju så dåligt.
Sedan ska vi inte prata om mitt immunförsvar.
Jag har i alla fall varit ute på promenader med hundarna, men ljuset var besvärande.
Försökte hitta ett par solglasögon....men...
Dom ligger säkert i någon påse sedan vi plockade ur Hjördis, (bilen) som skulle skrotas.
Ja, bilen ja. Cecilia är fortfarande hos farbror plåtdoktorn.
Hon skulle ju vara frisk idag, men jag har inte hört något om det ännu.
Smög ner på grannens tomt och fotade lite vackra vårblommor.
Och tänk, när vi kom hem så fanns denna lilla ensamma skönhet på vår gård.
En liten krokus som gjorde mig galet glad, mitt upp i allt det andra.
Det är klart att man blir glad över en krokus när det ändå är rätt mycket snö kvar.
Imorse var det mulet, sedan tittade solen fram och nu blåser det och är mulet igen.
Ghosty är i alla fall lycklig. Lellen tyckte nog att vi promenerat för mycket idag.
Han valde att vara kvar inne när vi gick sista gången.
 





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P