2013-09-04
 22:53:00

Buss - KBT - hem

Har haft KBT idag igen.
Vi jobbar med ilska nu.
Min första ilska på 1½ år har kommit.
Är inne i en jätte jobbig fas på KBT:n.
Det är besvärligt att bära på så mycket ilska, hämnd och hat, att man nästan skulle
kunna mörda vissa personer.
Hade tänkt lägga ut lite bilder och så, men det får vara till imorgon.
Är så trött att jag inte vet vad jag heter.
 
 


TjockMorsan
PUBLICERAT: 2013-09-05, 12:19:17 | URL: http://tjockmorsansblogg.blogspot.se/

Låter tufft, men det blir förhoppningsvis lättare med tiden!? Bara du får ur dig en del av allt som tynger dig och hittar de redskap du behöver för att hantera ilska mm.

Jag tror på dig och i mina ögon är du en riktig kämpe, så ge inte upp vännen min.
Puss & Kram!♥







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P