2013-10-02
 20:59:13

Underbar höstdag

 
Och vad kan man då lyssna på om inte denna underbara?

Som en liten klapp på axeln på mig själv.
 
Tänk att jag sydde ihop den här dagen....Somnade kl. 02.30, upp kl. 05.00, åkte med Ronny, tog ut pengar, var till tandhygienisten, pantade flaskor, KBT, hämtade Ronny, handlade, lämnade Ronny, körde hem (vi har ju ingen busslinje) och rastade 4 hundar.
Och jag sitter fortfarande upprätt. I min värld är det mycket på en gång. *Stolt*
 
Men det var underbart ute, så promenaden ute med de 4 dårarna, var verkligen underbar.
Jag är fan i mig så bra.
 Somliga tycker om att förstå det de tror på. Andra föredrar att tro på det de förstår.
 





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P