2013-10-25
 23:39:00

The bitch is back

Jag har klarat mig igen 3 möten på lika många dagar.
Är så jäkla stolt över mig själv, som äntligen har talat om vad jag tycker om den jävla behandlingen jag fått.
Hade dock stor hjälp av Arto (läkaren), Lena (kurator), Helén (kurator KBT), Gudrun (F-kassan) och mycket oväntat av arbetsgivarens nya HR-resurs Anki.
 
Än är ju inte striden klar. Men jag känner som jag vunnit ett delmål.
Helt tomt i skallen nu, så jag får sammanfatta senare.
 


Marie Karlsson
PUBLICERAT: 2013-10-27, 00:45:28

Hej ! Låter himla bra att du har några med dig, det behövs nog. Himla strongt gjort att säga hur du upplever att du blivit behandlad. Inta alla som törs eller orkar det, så go for it så mycket du kan ;)







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P