2013-10-15
 11:59:00

Mardrömmar, ångest och dålig sömn...

...mina 3 följeslagare, som valt att vara lite mer närgångna idag.
Mina mardrömmar fortsätter att följa mig som trailers, även i vaket tillstånd.
Vaknade 03.10 i natt och kunde inte somna om.
Det är ett litet axplock av mina "söta" drömmar.
 
1. Jag är på en fest och ska just bära upp en tårta jag gjort.
Möter en person i trappan, som säger: "Att du har mage att komma hit"
Efteråt möter jag hennes syster, som spottar mig mitt i ansiktet och
knuffar tårtan ur min händer.
 
2. Min bil blir påkörd, avsiktligt och polis kommer till plats.
Dom vägrar tro på min utsago, utan säger att jag gjort det själv.
 
3. Jag kommer till min arbetsplats, och en ur ledingen smäller igen dörren över mina fingrar
och säger: Gå härifrån. Här får du inte vara. Men innan du går, torka upp blodet efter dig".
Blod som rinner från mina nyss krossade fingrar.
 
4. Den alkoholfria bålen är spetsat med dödsdrogen krokodil.
Jag får stora sår och folk bara gapskrattar åt mig där jag ligger.
Och säger: "Att jag förtjänar det".
 
 


TjockMorsan
PUBLICERAT: 2013-10-15, 13:36:25 | URL: http://tjockmorsansblogg.blogspot.se/

Det är ju rätt tydligt vad som är orsaken till dina mardrömmar. Det är ju hemskt att du inte ens kan få lite ro och frid på nätterna. Hoppas verkligen att du kan få det lugnt i ditt inre med tiden och att dessa maror drar vidare där de hör hemma...

Massor av kramar! ♥




Katarina-Cinnamon
PUBLICERAT: 2013-10-15, 17:15:40 | URL: http://cinnamons-art.blogspot.se/

Inte nog med helvete dagtid, nu får du det på natten också.
Stor kram <3







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P