2013-10-15
 22:10:58

-3,8° ute nu och kortslutning...i huvudet.

Då är det väl bara att invänta snön...
Min agenda är så fulltecknad så det är helt kaos.
Önskar man kunde hoppa fram till nästa helg på en gång.
En period som denna är minsta lilla för mycket.
Har massor kvar att göra ute, men jag får väl ta lite i taget och hoppas att det inte
blir permafrost på en gång.
Hatar mig själv för att allt går så förbaskade långsamt.
Men idag har jag som sagt var betat av mammografin. Och när jag kom hem
bäddade jag rent, bytte handdukar och tvättade.
Jag röjde av golvena lite också och la på en ren matta i köket.
Funkar fortfarande inte med göralistor så man får ta det lite eftersom.
Nu sitter jag och väntar på att den sista tvätten ska bli klar.
Tänkte hänga den innan sänggåendet.
Så har Curt Rolleri ringt angående "psykbrytsutredningen".
Så nu har jag den att stuva in i mitt andra kaos också.
Hoppas jag kan sova lite grann åtminstone i natt.
Stresspåslaget är ganska stort.
 
 


TjockMorsan
PUBLICERAT: 2013-10-15, 22:46:41 | URL: http://tjockmorsansblogg.blogspot.se/

Hoppas du är så slut efter allt du gjort idag och den förra nattens dåliga sömn, att du somnar som en stock och sover djupt och skönt utan en massa eländiga mardrömmar.

NattiNatti!♥




Fatma
PUBLICERAT: 2013-11-04, 23:56:55 | URL: http://fatmas.se

Vacker bild!




Anonym
PUBLICERAT: 2014-10-07, 08:36:38

Hej! Jag ser att du har pratat med en man som heter Curt Rolleri. Skulle vilja veta vad det är för en "gubbe" eg. Om han är pålitlig eller om det är något annat viktigatt vveta. Har ingen som helst aning själv. Men man ska vara försiktig, vad jag vet. Fk funderar i mtt fall på att slippa hjälpa mig aty få ett jobb. Bara dra in ersättningen. Har ett litet barn. Det känns hotfullt och jag måste få lite hjälp att skydda mitt barn. Skriv till mig snälla så kan vi kanske höras på telefon.
bamsekludden@ icloud.com
/ kram Lisa

Svar: Jag har skickat ett mail till dig. Kram
Annalena







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P