2013-05-17
 20:23:00

Var med och tävla hos http://granboms.blogg.se/

 
http://granboms.blogg.se/
 
 
 

TÄVLING!

Nu är det tävlingsdags!
Jag kommer att lotta ut till en av er en Maria Nila inpackning "Colour Masque".

Denna inpackningen fungerar för alla hårtyper men speciellt för er med färgat hår. Det är en färgbevarande fuktinpackning som innehåller solrosextrakt som skyddar mot fria radikaler och nedbrytandet av de konstgjorda färgpigmenten och mjukgörande Sheabutter samt vårdande avokado olja. 
Inpackningen som ger en omedelbar glans. 
Verkningstid 1-3 minuter.
För en maximal djugående behandling kan du ha inpackningen i upp till 15-20 minuter. 
Mer innehåll av produkten är cashmere silk, veteprotein, silkesprotein samt Natural Moisturising Factor
 
 
 
INTE NOG MED DETTA! 
Jag lottar ut förpackningen som är tre gånger så stor som orginalet. Så istället för 150 ml så lottar jag ut en Colour Masque på 500 ml som kommer hålla länge, länge, länge!
 

För att vara med ska du: 

Kommentera detta inlägget att du är med
Länka min blogg på facebook
Länka min blogg på din blogg
Följa mig på Bloglovin.
Glöm inte skriva din mail så jag kan kontakta dig om just DU vinner!
 
 
Alla har lika stor chans. Jag vill inte ha något fusk!
Ni har fram tills fredagen den 17:e på er att vara med och på söndag så drar jag en vinnare!! 
Vinnaren kontakar jag genom mail och kommer även bli länkad som vinnaren av tävlingen här på bloggen!
 
 





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P