2013-05-21
 23:37:00

Tisdag denna vecka ;-)

Upp vid 05.00, åkte med Ronny in.
KBT, Lena, apoteket, stickning och långpromenad med hundarna. Och jag min idiot, lämnade kameran i bilen när det fanns så mycket att fotografera.
Slängt skräp, pantat flaskor och handlat både åt oss och åt samfällighetens
grillning på lördag. Vi fick åka till 3 olika affärer för att få ihop det.
Hem, lagade mat, lagade mat till matdosor och gjorde smoothie.
Ja, så var den dagen slut.
Jag är ganska förvånad att jag lyckades hålla ihop det.
Blir ju inte bättre av att det ena dåliga efter det andra inträffar.
Men jag är i alla fall glad för min små ungbytingar (även om den ena är ett lånebarn).
Elza och Joel ni är bara för underbara.





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P