2013-05-05
 22:41:33

Söndagsångest.

I och med att jag har packat veckans medicin, inser jag att helgen är slut. Det utlöser alltid  en känsla
av obehag.
Har funderat.....om jag istället gör ordning dosetten på lördag, så kanske det inte blir så ångestladdat.
Min kurator sa ju att jag skulle bryta alla vanor och rutiner, som var ångestframkallande.
Så nästa vecka ska jag bryta den och testa om det känns bättre.
 
Vad har hänt annars idag?
Massor av tvätt. Typiskt nog så var det fint väder igår, medan det har varit hit och dit idag.
Jag hängde tvätten inne, vilket jag ångrar nu.
För det lilla jag hängde ute torkade minsann, medan det andra hänger i tvättstugan.
Ja, här kommer några bilder från Joels och Elzas förra avsked.
Och nu är Joel tillbaka och ska bo med Elza (och oss andra givetvis) ett tag.
Så nu har det skiftats till en större säng på Elzas rum, så dom kan sova ordenligt.
Nu är det bara resten dom har kvar att stöka med.
När dom kom hit fick dom tomatsoppa och hembakat bröd.
Har gjort en liten plantering, med vivor jag tagit utifrån. Får väl hoppas att det blir några blommor på dom.
 





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P