2013-05-15
 21:55:45

Onsdag kväll

Nu är väl det mesta avklarat för kvällen.
Det som återstår är 2 matdosor och 2 mail som jag skulle skriva idag.
Matdosorna ska jag göra, men mailen får vara till imorgon.
 
Blir så less på mig själv att allt ska ta så baskade lång tid.
I synnerhet dagen efter en "jobbig" dag.
Det är alldeles som det tar längre tid att tänka.
 
Jag har väl trott att det här med panikångest är något som i första hand drabbar unga människor.
Trodde väl aldrig att jag skulle fastna i detta träsk, för träsk är precis vad det är.
Som att ta simborgarmärket i senapssås.
Det var en fin måne idag.
Med vår "nya" kamera går det faktiskt att ta lite sådana bilder.
 
Elza har fixat sina studentinbjudningar nu också.
Får väl hoppas att man får en liten hint om hur många som kommer, med tanke på fikat.
 
Nu en sista tur till köket.





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P