2013-05-22
 09:29:33

Morning Servett-Lovers

Ja, vad säger man om denna?
Det är jätte varmt ute, men jag har ändå tänkt baka lite.
Är man idiot så är man.
Eller hur?
Dagens temperatur, kl. 08.15.
Köpte detta, med tanke på Elzas student, som närmar sig med stormsteg.
Tror att det kan bli fint.
Eller hur?
Köpte för "säkerhets skull" några fler att välja på.
Är liksom väldigt förtjust i servetter (ett arv från modern), vilket resulterar i att jag många gånger när vi ska ha
främmande är utan servetter.
Hur går det ihop?
Jo, jag köper så mycket servetter, så att jag alltid tror att jag har servetter hemma,
och därför inte införskaffar när det behövs alla gånger.
Använder man mycket servetter tar dom ju slut nån gång...
Detta var en parentes.
Köpte också en top.
Tog en svart i vanlig ordning, men bytte till denna.
Och nu vet jag inte.
Jag är ju så svart av mig.


C a r s i e ~ { P h ♥ t o g r a p h y & d o g t a i l s } ~
PUBLICERAT: 2013-05-22, 09:51:18 | URL: http://carsie.se

Men jösses vad varmt ni har det ! Här har vi regn och bara 15°C ;-(

Dom där tallrikarna och servetterna kommer bli jättebra till studenten.. och linnet du köpte är ju jättefint, kommer bli jättebra mot ditt svarta hår. Tycker absolut inte du skall byta till svart :)

Ha en bra dag kära svägerska 💕 ♥

Svar: Tack, det kändes bra med feedback. Jag vi har nästan snuskigt varmt. Ha en fin dag du också (om det nu kan vara fint inne i gruvan?)
Kram kära svägerska
Annalena




Ida
PUBLICERAT: 2013-05-22, 13:10:31 | URL: http://idlio.blogg.se

Härligt med värme och värsta as coola servetterna ju:)




Katarina-Cinnamon
PUBLICERAT: 2013-05-22, 17:36:45 | URL: http://cinnamons-art.blogspot.se/

Åhh Londonservetterna gillar jag :-) Hehe, jag har också bakat idag :-D







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P