2013-05-31
 17:01:09

Men du så varmt....

 
Ja, allt det där som skulle göras idag kom bara av sig.

Men igår gjorde jag något som jag inte gjort tidigare.
Jag tog foto på mig själv...och jag som hatar att vara på bild.
Så här ser jag ut, efter 2 timmars nattsömn.
   
Födelsedagskalas
Äppelblom
Mina onda fötter.
Blir tokig på svullnaden.
Huvudpersonen
Detta är strax innan midnatt.
Älskar våra ljusa nätter.
Myggfönstret på plats. Aaaawww.
Vår underbara orkkidée.
 
Känns som det är att förstöra med att berätta om rehabmötet...
Men i korta drag.
Arbetsgivaren dök upp med en person som inte meddelat till någon av oss att han skulle närvara.
Stresspåslag, megastort. Han var ju liksom den som stängde av mig från första början.
Lite hetsig var han, men jag hade ju mina vapendragare med mig.
Nästa rehabmöte den 29/8, vilket också betyder att jag är sjukskriven augusti ut.
Hoppas ju att jag ska kunna njuta av den här sommaren, då den förra försvann som i ett töcken.
Jag mådde så dåligt att jag orkade ingenting.


sivan
PUBLICERAT: 2013-05-31, 17:37:48

:love:Jag hoppas verkligen du får en härlig sommar, och att du hittar tillbaka till dej själv. Ta vara på stunderna och lägg bort en massa måsten, som nog egentligen är din egna krav på dej själv.Puss o kram:thumbup:




Sofie - Ska snart iväg till Sydafrika för att arbeta med kattdjur!
PUBLICERAT: 2013-05-31, 21:27:38 | URL: http://www.highvoltage.blogg.se

så fina bilder:) trevlig helg!

Svar: Helgen har varit trevlig, men idag är det riktigt skitväder.Får du veckan att gå ihop sig?
Annalena




Katarina-Cinnamon
PUBLICERAT: 2013-05-31, 23:25:52 | URL: http://cinnamons-art.blogspot.se/

Fina bilder. Ja jag håller tummarna att du får en skön sommar i år. Kram




C a r s i e ~ { P h ♥ t o g r a p h y & d o g t a i l s } ~
PUBLICERAT: 2013-06-01, 08:37:53 | URL: http://carsie.se

Det är ett stort steg i rätt riktning när man vågar ta kort på sig själv och tycker om bilden - varit där själv så jag förstår precis. Och du är vacker som en gudinna *gillar*

Ingen dålig "tårta" Gutta fick på sin födelsedag, förstår att hon satte i sig den på ett par sekunder *skrattar*

Ta väl vara på dig gumman, och gör bara det du har lust och ork med. Glöm inte att försöka njuta av det fina i din närvaro.

Puss & kram ♥

Svar: Tack snälla söta du. Den kommentaren värmde in i hjärteroten <3 <3 <3Vi jobbar ju mycket med min självkänsla nu på KBT:n. Från att ha varit helt raserad börjar den så sakteliga återvända. Och det där med att lägga ut foton, var väl ett steg i rätt riktning.
Jo, då Gutta åt "tårtan" snabbt men Lellen var ännu snabbare.
Ja, jag ska njuta av den här sommaren, men får konstatera att allt tar lite längre tid nu.
Ett stort + är ju att jag har försäkringskassan med mig.
Kram älskade vän och tack igen <3
Annalena




Ulla
PUBLICERAT: 2013-06-02, 02:42:45

Heeej snygging :love: Älskar bilderna på dej, du gör dej bra på bild (oavsett om du sovit bara i 2 timmar) ;-)
Vilken härlig tårta, bra att ha som tips framöver fniss..
Kram på dej och jag sätter upp spärrar för allt oförutsett och trist som kan tänkas försöka titta in hos dej <3 kramen




Sofie - Ska snart iväg till Sydafrika för att arbeta med kattdjur!
PUBLICERAT: 2013-06-04, 15:06:20 | URL: http://www.highvoltage.blogg.se

Sv; Det är blåsigt i Västerås idag, och lite regnstänk också...
Jaa det är en massa jobb och plugg! Men de löser sig nog, förhoppningsvis! Så kan jag ägna helgen åt att packa till Afrika :)







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P