2013-05-08
 23:12:00

Inför "Flying-Christ-Day"

Hade liksom missat att det var röd dag imorgon.
Men så kom jag ihåg att det var "Flygar-dagen".
Så nu känns det lite lördagsaktigt.
Det blir en extra dag med familjen. Härligt.
Det var tungt imorse, när alla åkte iväg.
Elza och Joel hade audition idag, nere på Hola.
Och Ronny jobbade.
Jag kände mig fulare, dummare och mer ensam än vanligt. En sådan där dag då man undviker alla speglar,
och nästan hoppas att himlen ska ramla ner.
Lyckades dock samla ihop mig och diska, vika tvätt och ta in tvätten ute, rensa lite och lite småplock.
Men det har varit en sådan dag att jag kunnat grina för ingenting.
Blev skönt när familjen var samlad igen.
Jag är ute med hundarna ganska mycket.
Men imorgon skulle det bli skitväder, så då får man väl ta itu med alla innesysslor man rymt ifrån.
Den 14/6 är det dags. Liten har blivit stor.
Vacker kväll i Moforsen.
Ha en fortsatt fin kväll.
 


C a r s i e ~ { P h ♥ t o g r a p h y & d o g t a i l s } ~
PUBLICERAT: 2013-05-09, 08:42:24 | URL: http://carsie.se

Härligt med alla dessa lediga dagar på våren, mer sånt :love:







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P