2013-05-31
 23:44:00

Fredagskväll.se

Väntar på att ungarna ska höra av sig för hämtning från festen.
Så  här sitter jag, den nyktre och tröttaste.
Och Ronny är den pigge och något påverkade.
 Elsas och Joels status har vi inte sett ännu.
 
Elsa har förresten tagit 2 bilder av oss idag.
Flera foton av mig på 2 dagar eller så...
 
Min älskling
 
 


Katarina-Cinnamon
PUBLICERAT: 2013-06-01, 01:26:15 | URL: http://cinnamons-art.blogspot.se/

Fina ni är <3

Svar: Tack <3. Det är inte ofta jag går med på att vara framför kameran :-)
Annalena




C a r s i e ~ { P h ♥ t o g r a p h y & d o g t a i l s } ~
PUBLICERAT: 2013-06-01, 08:40:23 | URL: http://carsie.se

Ni är jättefina ♥

Fick ni tag på något rosé vin ? :-D

Puss & kram ♥

Svar: Jo, det blev det där Barefoot Zinfandel, det som du länkade till. Och Elsa tyckte om det. Själv kör jag fortfarande Loka. Inte en droppe alkohol sedan nyårsafton. (y)Kram och ha en fin helg
Annalena




Ulla
PUBLICERAT: 2013-06-02, 02:45:01

Snygg dotter som ärvt det av sin snygga mor <3







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P