2013-05-29
 20:38:00

Cellofan

Ordlös tystnad
Ljudlös avsky
Tigande förakt
 
Jag finns
Men ingen vill se mig
Jag är som av cellofan


tess
PUBLICERAT: 2013-05-30, 15:23:01 | URL: http://www.nattstad.se/Pregzilla

Hoppas dom kommer dragandes med något bra :)

Jag har också panikångest

Svar: Det gick faktiskt oväntat bra, även om det från arbetsgivaren dök upp en som inte meddelat att han skulle komma. Men det löste sig ändå.Under det här dryga året jag brottats med min panikångest, så har jag skrivit små anteckningar. Det är dessa jag nu sammanställer under betraktelser.
Ha det bra. Kram
Annalena







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P