2013-03-16
 12:57:21

Uppdatering i ord och bild

Ja, vi har som sagt var varit utan dator i drygt en vecka.
Ville inte lägga in bilderna i laptopen, så det har fått vänta till nu.
http://www.nybergsdata.se/
Patrik har gjort ett otroligt jobb för oss (igen).
Kan verkligen rekommendera om man har datorproblem.
Här kommer en liten fotokavalkad.
Vilda Ghosty i snön.
Hemmavid.
En helt vanlig dag.
Ronnys fotoverkstad.
Ronnys bröllopspresent.
"Än är det vinter kvar säger mor".
Ghosty
Snö.
Moforsen.
Bröllopsdag. ♥
Rosorna.
Sollefteå.
Födelsedagspresenter.
Tack alla som kom ihåg mig.
Mitt senaste alster. När makan är klar, tror jag att jag ska sticka lite barnsockar.
Det är det många som behöver, har jag fått för mig.
Lite trög idag (beror på sömnbrist). Ingen alkohol för mig inte.
Ska snart klä på mig, diska och höra av mig till grannen.
Och ni som inte klarar av mina olater och slöhet, kan gå till en annan blogg.
Det är inget krav att läsa och sedan ondgöra sig.


 


Katarina-Cinnamon
PUBLICERAT: 2013-03-16, 20:26:42 | URL: http://cinnamons-art.blogspot.se/

Härligt med ny dator. Många läckra bilder också :-)







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P