2013-03-03
 11:28:00

Solig söndag...

....hade kunnat vara riktigt trevligt om det bara hade kommit vatten ur kranen.
Vi får väl hoppas på att det beror på att grannen håller på att städa ur huset.
Annars är det illa.
Måste bara lägga ut foton på Ronnys och min middag igår...
vi frossade....
 Biff med färsk, kokt broccoli och sardellsmör.
Kändes jätte lyxigt.
Idag skiner som sagt var solen.
Gnistrande snö (massor som man kan smälta till diskvatten).
Så här såg det dock ut igår.
Lite insnöad då kanske....på många sätt.
 
Nu ska jag försöka få på mig lite kläder. Hårtvätten får vänta, så vida jag inte ska gå ut i snödrivorna.
Ska i alla fall diska. Har värmt vatten.
Och så ska jag baka lite. 
Vi får finfrämmande. Heléne, Robert och Alexis.
Annars är väl det mesta som vanligt.
Är glad att jag inte jobbar förrän på tisdag. Har hört att det är stökigare än på länge på jobbet.
Känns ju inte så där jätte uppmuntrande.
Anders är ledig och Ronny sjukskriven, så det kommer vara laglöst land där.
Nåja, det är tisdagens problem.







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P