2013-03-31
 11:55:31

Sol, vatten och sommartid.

Ja det mesta av det är ju bra, med undantag för den där jäkla sommartiden.
Kan inte hjälpas, men man känner sig bestulen på en timme.
 
Idag blir det en softdag.
Ska börja med att ta itu med disken. Men det känns inte speciellt betungande när man har vatten i kranen.
Detta är äkta lycka.
 
Tycker ni att jag skriver för långa blogginlägg?
Har märkt att jag har en benägenhet att få till följetånger.
Är det bättre att skriva flera korta eller?
Har en del att skriva om. Och jag mottar gärna era synpunkter på det området.
 
Så vill jag påminna om att jag har inga e-mailadresser, så vill ni att jag ska ha era adress så maila mig gärna.
 
Snart är det dags.
Tror att det kommer bli grymt.
 
Nu en tur ner i tvättstugan.
Återkommer.
 


C a r s i e ~ { P h ♥ t o g r a p h y & d o g t a i l s } ~
PUBLICERAT: 2013-03-31, 11:59:41 | URL: http://carsie.se

Ja, lite långa inlägg skriver du tycker jag. Tror det är lättare att läsa flera korta inlägg :)

Grattis till både sommartid och vatten i kranen :thumbup:

Svar: Det kommer massa korta istället ;-)
Annalena




AprilSus
PUBLICERAT: 2013-03-31, 12:53:52 | URL: http://aprilsus.blogspot.se/

Jag läser gärna både långa och korta inlägg. Ibland har man mer man ju mycket som man vill få ur sig eller dela med sig utav. Skriv du så mycket du vill och själv har lust till, det är ju DIN blogg. Om man som läsare tycker det är för långt, så får man väl hoppa över dessa långa inlägg då.

Nu är det bara att hoppas på att vintern vill se sig besegrad någon gång? Nu går vi ju in i april månad och sommartid har vi fått, så nu är det dags för snö och kyla att ge sig av..

Härligt med vatten i kranen, hoppas det fortsätter så. Ha en bra dag, vännen!♥




Katarina-Cinnamon
PUBLICERAT: 2013-03-31, 13:01:08 | URL: http://cinnamons-art.blogspot.se/

Skriv hur långa inlägg du vill, jag läser och jag gillar ju att läsa så för mig är det inga problem.
Grattis till vattnet, men fy attan för sommartiden, har fortfarande inte vant mig vid den efter alla år, mår bara skit av den :-(







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P