2013-06-03
 17:21:53

Wind of change

Så här såg det ut igår kväll.
 
Vet inte om ni har märkt någon skillnad på min blogg?
Jag har börjat glädjas åt småsaker igen.
Samtidigt som det som inträffade sjunker djupare i i mitt medvetande.
På gott och ont skulle jag vilja säga.
 
Det känns helt plötsligt som om tiden skulle vara så knapp, en känsla som skrämmer mig lite, 
då jag inte vet vad den står för.
 


Eriiza
PUBLICERAT: 2013-06-03, 18:05:22 | URL: http://eriiza.webblogg.se/

Idag är det jobbigt..
Kolla senaste inlägget.. Orkar inte förklara närmare..
Det är åt helvete..

Svar: Åt helvete va jobbig du har. Tröstande ord är svårt i detta läge. <3
Annalena




Eriiza
PUBLICERAT: 2013-06-03, 19:04:57 | URL: http://eriiza.webblogg.se/

Jo, hon gillar att lägga sina problem på mig för att få mig att
tycka synd om henne..

Och jag har alltid varit mamma åt henne, oavsett hur gammal jag varit.
Är bara trött, har fullt upp!

Tack! =)

Svar: Jag finns om du behöver någon att tjata med. Kram
Annalena




Eriiza
PUBLICERAT: 2013-06-03, 19:23:50 | URL: http://eriiza.webblogg.se/

Vad roligt, beställ den gärna! =)




Carsie ~ P h ♥ t o g r a p h y & d o g t a i l s
PUBLICERAT: 2013-06-04, 01:11:19 | URL: http://carsie.se

MYCKET bra kära svägerska, att du har börjat upptäcka att det finns lite ljusglimtar i livet som gör livet värt att leva :love:




Tjockmorsan
PUBLICERAT: 2013-06-04, 16:18:49 | URL: http://tjockmorsansblogg.blogspot.se

Hej, vännen! Kikar in hos dig för att läsa ikapp mig lite, samtidigt som jag njuter av Scorpions, som jag inte hört på många år och alla dina fina bilder. :-)

Jag har varit en dålig bloggkompis sista tiden, då jag inte på långa vägar varit lika aktiv som jag brukar. Förut kunde jag ju skylla på allt vi hade på G innan våran weekend i Göteborg, men sen vi kom hem har det inte blivit mycket bättre alls. Tv har jag inte sett sen förra veckan och inte blir det mycket data tid heller, ändå tycker jag inte att jag gör något speciellt? :question: Inte ens de långa dagarnas tid tycks räcka till för min del just nu. Inte för att vi har lika ljust som ni har, det märks skillnad mot när vi bodde i sthlm. Men, men... Man kan inte få allt här i livet. ;-)

Det märks iallafall på ditt bloggande att du äntligen mår lite bättre och jag hoppas verkligen att det får fortsätta så även framöver. Jätte fina bilder på dig och din dotter! Ni är rätt lika tycker jag.

Fortsätt må så gott, så hoppas jag att jag hittar tillbaka till mitt vanliga bloggarjag framöver?

Puss & Kram!♥







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P