2013-06-05
 12:46:00

Vidare öden och äventyr i Frundins liv.

Först vill jag tacka min underbara svägerska Carina som står ut med alla mina
möjliga och omöjliga önskningar om bloggens utseende.
 
http://carsie.se/
 
Så tycker jag att ni ska spana in hennes blogg.
Det är en underbar blogg med mycket humor och fina bilder.
Kan varmt rekommenderas.
 
Då börjar vi med dagens strapatser.
För er som inte vet det. Jag har minne som en guldfisk.
Jag skulle ha varit på KBT klockan 11.00 idag...
men då var jag hemma.
Fast det var bara delvis mitt fel. Helén hade skrivit fredag den 5/6.
Och jag läste bara fredag, dagvill som man är.
 
Morgonen började med ett mega åskväder och till följd av detta,
strömlöshet.
Men inget ont, som inte har något gott med sig.
Fick äntligen dom där blanketterna ifyllda som jag dragit på så länge.
När jag ändå var i farten, så ringde jag Stures Rör och gjorde upp om  betalningen, 
för Samfällighetens räkning.
Nu får jag inte tag i kassören, men det är en annan femma.
Tvätten är det lite sämre med....
men efter regn kommer solsken sägs det ju.
Dagens väder.
Regn och blåst har gjort att äppelblommens tid är förbi för den här gången.
Libbstickan ligger och "viler" sig efter regnet.
Och jag går barfota.



C a r s i e ~ { P h ♥ t o g r a p h y & d o g t a i l s } ~
PUBLICERAT: 2013-06-05, 13:20:37 | URL: http://carsie.se

Tror ni har bättre väder hos er än vad vi har här nerigenom :-(

Tänk, det kunde man inte tror för bara ett par veckor sedan, att man skulle gå barfota utomhus. Inget går upp mot att känna gräset under fötterna och solen i ansiktet... och ja, jag går som en idiot när jag går på gräsmattan *fniss*

~*~♥~*~ K R A M ~*~♥~*~

Svar: Puss <3
Annalena




C a r s i e ~ { P h ♥ t o g r a p h y & d o g t a i l s } ~
PUBLICERAT: 2013-06-05, 13:22:02 | URL: http://carsie.se

Men åååhhh vad bra att du har ändrat så kommentaren syns med en gång. Nu vet man med all säkerhet att den kommit fram :thumbup:

Svar: Kram <3
Annalena




Ulla
PUBLICERAT: 2013-06-05, 14:29:52

Skönt att lite pappersarbete bortgjort. Och tvätten blir ju bara lite extra sköljd ;-) Men nu hoppas vi att solen kommer tillbaka så vi får gå ännu mer barfota och bli lite bruna om benen också :-P
Kramen gumman <3

Svar: Ja, mer sol åt folket :D
Annalena




Ulla
PUBLICERAT: 2013-06-05, 14:31:28

Glömde ju, jag bara älskar alla bilder du hittar på nätet :love:

Svar: Tack gumman <3
Annalena




sivan
PUBLICERAT: 2013-06-05, 17:05:04

:thumbup:Ja hon är jätteduktig Carina, Vädret har varit likadant hos oss i tre dar. Nån värme kan man inte hoppas på i helgen. Men AnnaLena du ska inte gå barfota på blöta o kalla backen.Det kan ställa till bekymmer senare, på bilden tyckte jag att svullnaden hade gått ner.Var rädd om dej.:love:

Svar: Jag går faktiskt barfota så ofta det går. Får minst ont då. Nej svullnaden har inte gett med sig. Jag har fortfarande olika skostorlekar. Läkaren tror att jag har ett djupliggande åderbråck, och sådant opererar dom bara i yttersta nödfall, eftersom det brukar komma tillbaka. Nej vädret är inte mycket att hurra över. Men vi har i alla fall väder ;-) Ha det gott och hälsa Ove. Kram <3
Annalena







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P