2013-06-27
 13:02:00

Så var det torsdag då...förvånande.

Nattens sömn har varit urusel.
Godstågen gick inte alls som dom skulle.
Och jag fick oroligt ligga i sängen och vrida mig.
Skärpning Green Cargo.
Lyckades dock somna på morgonkvisten och sov tills Ghosty väckte mig och tyckte att vi skulle gå ut med soppåsen (det har blivit en signal för promenad).
Vi hann dock bara vara hemma en liten stund, så kom nästa signal, posten.
Så nu har vi gått 2 promenader på kort tid.
Jag dricker kaffe och treo, dock inte blandat. Försöker vakna till och bli av med en enveten huvudvärk, 
som är inne på sin 3:e dag.
Enligt SMHI ska det bli åska och regn på eftermiddagen. Hoppas att dom har fel.
Vi tänkte ju grilla och fiska med Yvonne och Christian.
 Nu ska jag läsa lite bloggar och se vad ni har haft för er medan jag vara borta från omgivningen.
(Jag har tittat på TV, DVD och stickat).
Men det verkar gå åt rätt håll även den här gången.
Snart är jag på banan igen.


C a r s i e ~ { P h ♥ t o g r a p h y & d o g t a i l s } ~
PUBLICERAT: 2013-06-27, 13:23:48 | URL: http://carsie.se

Låter bra min vän :love:




Ulla
PUBLICERAT: 2013-06-27, 16:47:21

Har varit ojämnt med tågen här också, men det berodde tydligen på en urspårning mellan här och Mellansel.. Man märker då vad van man har blivit att tågen ska vissa tider. Krya på skallebanken gumman <3

Svar: Tack vännen <3
Annalena







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P