2013-06-12
 21:16:00

Hemma igen...

....efter att vi fått med oss typ halva Konsum hem.
Nu är det bara jag som ska lyfta på mitt feta arsle och börja baka.
Joel och Ronny klipper redan gräset.
Ska väl åka in och hämta Elza inatt också.
Hur som helst så behövde hon ett par tights eller något, för vi har inga varma kvällar.
Och så skulle hon köpa puder och lösögonfransar.
BTW.
Min älskade make hittade dessa jeans åt mig på rea.
Och det bästa av allt. Jag fick ta 3 (!) storlekar mindre.
Nu börjar det likna något.
Jag fick även ett 7-pack sommarstrumpor, då jag hade fått skavsår
av att gå barfota i nya skona.
Jag har inte gillat dessa förut, men nu älskar jag dom.
Elza fick betala sitt puder och hårsnoddar.
Resten fick gå på familjekontot.
Detta är faktiskt en hårdekoration, men jag tänkte att man kunde göra något
fiffigt med den.
Allt inhandlat på rea :-)
Och Elza och jag har köpt varsitt par.
 
Och en liten solros till baksidan.
Upptakt inför brännbollen.
Nu är det snart student.
 
 



Ulla
PUBLICERAT: 2013-06-12, 22:17:50

Vilka läckra tights!!!

Svar: Ulla, det var till och med jeans. :-) Elza fick svarta tightsKram
Annalena




Ulla
PUBLICERAT: 2013-06-12, 23:50:53

Då var dom ännu mer läcker =) Kram gumman

Svar: Ja dom är jätte sköna.
Annalena




sivan
PUBLICERAT: 2013-06-13, 00:15:19

Läckra tights eller jeans men Vad ska ni med lösögon fransar till? Ska det bli bli maskerad?.

Svar: Vi ska testa med lösögonfransar bara på kul. Det är sansade fransar ;-)
Annalena




Katarina-Cinnamon
PUBLICERAT: 2013-06-13, 16:12:12 | URL: http://cinnamons-art.blogspot.se/

Skitsnygga jeans, skulle till och med jag kunna ha på mig, jag är annars ingen jeansmänniska :-)

Svar: Dom är jätte mjuka <3
Annalena







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P