2013-06-28
 11:45:48

Gissa

Vem som fick första fisken? Största fisken? Och mest fisk överhuvudtaget?


Tjockmorsan
PUBLICERAT: 2013-06-28, 12:45:24 | URL: http://tjockmorsansblogg.blogspot.se/

Grattis till fiskelyckan! Nog ser väl gubben din lite avundsjuk ut, det tycker jag nog. ;-)

Har läst ikapp mig och ser att du har haft en svacka och att nätterna är jobbiga. Lider med dig, men samtidigt så är jag övertygad om att det är något du tar dig igenom. Att det går lite upp och ner får man nog räkna med, tyvärr. Se dessa dåliga dagar som en påminnelse om att du måste fortsätta att sätta ditt eget mående i första hand. Det blir bättre, det är jag säker på.

Massor av varma kramar till dig från mig!♥♥♥

Svar: Det berodde nog på all stress. Men nu är jag på banan igen. Kram
Annalena




Katarina-Cinnamon
PUBLICERAT: 2013-06-28, 21:41:26 | URL: http://cinnamons-art.blogspot.se/

Grattis till firren :-)







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P