2013-06-19
 16:49:00

Dagen då allt skulle hända...

...eller var det inte?
Åtminstone hade jag tänkt att jag skulle få massor gjort....
Men så blev det inte.
Har varit väldigt mycket förra veckan, och så gårdagen, som blev mer än vad jag kunde klara av.
Så här är det att leva med panikångest. Vet inte för vilken gång i ordningen jag har fått revidera
min planer.
Nu vet jag att jag har några läsare som inte alls tror på min diagnos.
Men det är inte så mycket jag kan göra åt det.... mer än att säga;
"Jag hoppas att ni slipper uppleva det själva".
 
Jag är nu inne efter en promenad med hundarna.
Asfalten var varm och det slog upp ånga från regnet som kom tidigare.
Det kändes mycket friskt, precis som en del av livsandarna komtillbaka.
 
Funderar på förra året vid den här tiden...
Vi var fortfarande utan vatten.
Och på måndagen efter midsommar skulle jag ha mötet med arbetsgivaren
för en flytt av mig till Kramfors.
Det har alltså gått ett år nu, och jag har fortfarande inte fått några förklaringar.
 
Det jag kan säga däremot är att jag är inte samma person längre.
Jag blir inte arg, jag blir inte riktigt gald, men jag blir lätt ledsen.
All misstro mot mig och regelrätta lögner gör att jag inte litar på någon fullt ut.
Tänkte på stressen jag upplevde igår när jag skulle panta flaskor och burkar.
Tyckte det var obehagligt med ölburkarna. Ungefär som att någon skulle tro att det var jag
som druckit ölen. Samtidigt försöker jag intala mig själv, att det är ingen idé att försöka
förklara, när folk ändå tror det dom vill.
 
NEJ! DET VAR INTE MINA ÖLBURKAR!!
Men och andra sidan, jag har ingen redovisningsplikt.
 
 

 
 
 


elladora.blogg.se
PUBLICERAT: 2013-06-19, 19:28:16 | URL: http://elladora.blogg.se/

Gumman, mestadels av sveriges befolkning dricker öl, så du behöver nog inte oroa dig för att folk skall tro att dom är dina.. och om dom gör det, skit i dom!

Efter förra veckans ståhej så tror jag nog att du skulle behöva ett par dagar att vila upp dig på.. försök göra det kära du :love:

Puss ღ

Svar: Ska läsa ikapp mig i lite bloggar nu. Har inte mått så bra. det har varit lite för mycket. Kram <3
Annalena




Katarina-Cinnamon
PUBLICERAT: 2013-06-19, 21:51:16 | URL: http://cinnamons-art.blogspot.se/

Önskar åter igen att jag kunde trolla så att allt blev bra. <3 Kram

Svar: Det räcker långt för mig att ha en vän som du
Annalena







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P