2013-06-02
 22:35:00

Borttappat....

Hur som helst, så försvann den bara, söndagen alltså.
Jag tillhör inte den kategori som kan slå sig för bröstet och säga fan va bra jag är.
Har inte fått något gjort av det planerade.
 
Ja, vad har jag gjort?
Det undrar jag också.
Jag har tvättat 3 omgångar.
Gjort en blandbukett.
Sånt gillar vi.
Och nu är dom äntligen här. Plockade en stor bukett när Ghosty och jag 
gick en promenad.
Kan det dofta godare än så här?
Jag har diskat.
 
Lagat mat och bakat bröd.
Och läst bloggar.
Man måste ju hålla sig uppdaterad...
Den är bra vacker Taraxacum Vulgare.
Himlen runt hörnet...
Min dotter, Solgudinnan.....
Vinst på 2 av 4. Skulle dock kunnat vara fler nollor....inte bara nollan som skrapade.
Och bara sedan igår har det hänt saker med syrenen.
Och sista fotot behöver nog ingen kommentar....


LIL' BABUSTYLE - Drömmen om att jobba som fotograf utomlands
PUBLICERAT: 2013-06-03, 10:25:23 | URL: http://babustylee.webblogg.se

Härligt med vinst! Själv vinner jag aldrig på triss, men jag vinner många andra tävlingar! :)







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P