2013-01-17
 07:58:00

Torsdag morgon

 
(Bild lånad från internet)
 
Gigantiskt stresspåslag.
Allt bara snurrar.
Kan inte tänka en enda redig tanke.
Vad har jag gjort som förtjänar att må så här?
Naturligtvis har jag sjukskrivit mig idag. Skulle inte klara av något som har med jobbet att göra.
All rehabilitering...och så slår dom bara undan benen på mig...igen.
 
En av motiveringarna att flytta Ronny till Ramsele, är ju att vi inte ska jobba på samma ställe.... och nu ska dom vara så "generösa" (som "Den allsmäktige" uttryckte det), så att även jag får åka till Ramsele.
Men hallå! Jobbar vi inte på samma ställe då?
Vad är det som händer?


AprilSus
PUBLICERAT: 2013-01-17, 09:13:07 | URL: http://aprilsus.blogspot.se/

Några välmenande och empatiska tankar tycks inte denne Elias besitta överhuvudtaget. Jag lider med dig, gumman...

Du gör helt rätt som stannar hemma idag och tar hand om dig själv. Du lär ju knappast missa något på jobbet som är till din fördel.

Styrkekramisar från mig.♥♥♥

Svar: Tack vännen <3
Annalena




Katarina-Cinnamon
PUBLICERAT: 2013-01-17, 12:30:16

Helt rätt att du sjukskrivit dig och stannar hemma.
<3 kram <3

Svar: Tack vännen <3
Annalena




Ulla
PUBLICERAT: 2013-01-17, 20:39:21

Aprilsus, "välmenande" och "empati" ingår inte i hans ordförråd överhuvudtaget, har aldrig gjort och kommer inte att göra. Han var en gång min chef också :/

Styrkekramar till dej gumman <3




C a r s i e ~ { P h ♥ t o g r a p h y & d o g t a i l s } ~
PUBLICERAT: 2013-01-18, 10:07:43 | URL: http://carsie.se

Det må vara att den här Elias inte gör detta av välmening men är det inte ett bra förslag??

Ni måste ju jobba på samma ställe för att slippa åka åt var sitt håll. Hade jag varit dig hade jag sagt tack och amen - sen hade jag åkt åt samma håll, till samma ställe, som Ronny.

Kram gums!

Svar: Det är inte klart att Ronny ska till Ramsele. Så hade jag sagt ja har jag stjälp Ronny i sin förhandling. Och så är det ju det att vi får 13 mil att pendla istället för 8 varje dag. Det gör en del på resekostnaden. Och så faller ju resonemanget att vi får ju inte vara i Sollefteå bägge två, för vi får inte jobba på samma ställe.....men bägge i Ramsele? Är inte det samma ställe?
Kram
Annalena







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P