2013-01-20
 12:18:00

Söndagsstatus

Stresspåslag, något förhöjt.
Men det beror på att jag gjorde en "göra-lista" för dagen, och det funkar liksom inte.
Jag ska skicka ett minneskort (från snarkmaskinen) till sömnkliniken, jag ska skicka läkarintyg till AFA och jag ska maila till SEKO om den sista händelsen på jobbet.
Detta räcker för att jag ska få ett stresspåslag.
 
Förut gjorde jag alltid "göra-listor" och älskade att få bocka av när saker var gjorda.
Nu är dom bara ett stressmoment. Det räcker med att jag börjartänka på vad jag ska göra,
så skiter det sig.
Det är jätte jobbigt och oerhört frustrerande.
 
Det var väl lite det som hände inför julen. Och jag fick noll förståelse för det.
Jag begär inte att folk ska förstå allt i detalj, men lyssna på mig.
Det är inget jag spelar. Jag skulle ge ganska så mycket för att allt skulle vara som förut och att jag inte skulle behöva uppleva alla stress och misstroende.
 
Detta är inte roligt, bara jätte jobbigt, eftersom jag inte kan styra det själv.

 
 


C a r s i e ~ { P h ♥ t o g r a p h y & d o g t a i l s } ~
PUBLICERAT: 2013-01-20, 12:30:31 | URL: http://carsie.se

Det kan vara lite jobbit om dom där "att-göra-listorna" blir för långa, det behöver man inte ha din sjukdomsbild för att bli uppstressad för.

Även jag känner mig helt nollställd när det gäller långa listor - inget blir liksom gjort om dom är för långa.

Kram ♥

Svar: Det kändes skönt. Kram
Annalena




AprilSus
PUBLICERAT: 2013-01-20, 13:28:32 | URL: http://aprilsus.blogspot.se/

All den där misstron från andra, gör ju knappast stressen mindre. Även om man inte mår bra, så finns det ju ändå en del "måsten" som man inte kan slippa ifrån. Tycker du gör jätte bra ifrån dig! :thumbup:

Hoppas temperaturen håller sig så pass att du kan komma ut på flera promenader. Det kan var lite segt att komma iväg, men när man väl traskar om kring i en lugn miljö, så är det riktigt skönt.

Många kramisar!♥♥♥







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P