2013-01-20
 21:14:00

Söndagkväll

Diskat √
Vikit tvätt √
Tvättat √
Hängt tvätt √
Lagat mat √
Kokat hundmat √
Lagat en kofta √
Skrivit till Försäkringskassan √
Gjort i ordning det som ska skickas till Sömnkliniken √
Fixat läkarintyget till AFA √
Lägga in kort på externa hårddisken 
Skrivit till SEKO
 
Skrivit till SEKO har jag inte orkat och inte heller lägga in korten.
Men jag har betat av en hel del.
Och i min värld är det mycket.
Det blev ju en sån där förbaskade "göra-lista" ändå.
Det är säkert därför jag inte har mått bra idag.
 
Nu är det ju kväll, och jag ska lägga mig och snurra i sängen.
Gruvar mig för arbetsdagen imorgon.
Jag hatar min arbetsplats och hur dom behandlar oss på golvet.
 
Ja, imorgon är det dags igen....



Anonym
PUBLICERAT: 2013-01-21, 09:42:52

Vad är det för jävla ställe du jobbar på? Trodde dom skulle måna om sin anställda?




C a r s i e ~ { P h ♥ t o g r a p h y & d o g t a i l s } ~
PUBLICERAT: 2013-01-21, 10:01:38 | URL: http://carsie.se

Du har varit GRYMT duktig tycker jag! Det där är ju en lååång lista jue - en som skulle fått MIG att tänka "- nä, nu skiter jag i detta och tar mig en cigg" typ..

Hoppas det gått bra att jobba idag, och tänk inte på dom där idioterna, utan gör det du är där för att göra - sen går du hem och skakar av dig allt vad Anders & Elias kan ställa till med... vem é det är ditt nya mantra ;-)

Puss!







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P