2013-01-13
 20:20:00

Söndag kväll

Det har varit en bra dag. Egentligen ganska slö. 
Lite tvättande och så matlagning.
Har med andra ord inte gjort så många knop.
Nu fram mot kvällen kommer lite stressförhöjning. Det är ju måndag imorgon.
Och då blir jag ju ensam hemma. Jobbar tisdag, torsdag den här veckan.
Jag hoppas att det inte blir för jobbigt imorgon, utan att jag ska klara mig.
Har laddat dosetten för veckans medicinintag. Hur skulle jag klara mig utan min lilla gröna
ask som min älskade make införskaffat åt mig.
I och för sig...han har alltför många gånger varit med på morgonen när jag utan glasögon försökt lista ut
vad det står på dom olika askarna....och även letat tabletter på golvet.....
så det är kanske delvis för att underlätta morgonbestyren för honom också.
Eller vad tror ni?


Carsie ~ P h ♥ t o g r a p h y & d o g t a i l s
PUBLICERAT: 2013-01-15, 01:30:01 | URL: http://carsie.se

En sån har jag också, en rosa :-d Är vi bästisar nu då? :love:

Svar: Klart vi är <3
Annalena







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P