2013-01-24
 23:14:23

Snart dags att försöka sova

Jobbdag imorgon....vill inte. Känns inte bra.
 
Dagen blev precis så seg som jag trodde.
Lyckades trots allt diska, göra ordning rummet nere (renbäddning och så), laga mat och diska igen.
Det blev marokanskt till middag.
Kan tala om att det var ganska starkt.
 
Nu försöker jag rensa skallen så jag ska kunna sova...
Varför ska man tänka så mycket?
Vet inte vad det ska bli av oss?
Jag börjar känna en stor oro.
Vem kan man lita på? Och vem hugger oss i ryggen?
Det är mycket nu som känns otryggt.
 
Ronny och Elza har åkt in till stan för att hämta Joelpojken, som kommer idag.
Då blir Elza glad ett tag och det behöver hon, i den begravningsstämning som tidvis råder här hemma.
Måtte allt vända snart. 2012 var ett riktigt skitår, och jag kan ju inte precis säga att 2013 har börjat bättre. Snarare sämre, nu när Ronny sliter så ont som han gör.
 
Det kanske är tur att jag inte kan bli arg i dagsläget, för det vet i fan om jag skulle kunna hantera det.
Så mycket svek överallt.
Om jag överlever det här. överlever jag allt. Annars är det snart slut.





Ulla
PUBLICERAT: 2013-01-24, 23:27:40

styrkekramar i massor gumman <3 jag hoppas också att det vänder för er snart och det bara går uppåt sen <3




Katarina-Cinnamon
PUBLICERAT: 2013-01-25, 11:02:50

Massor med styrkekramar från mig också. <3 Kram <3







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P