2013-01-31
 15:20:00

Skit också

Efter en bra vecka, börjar jag svaja idag.
Allt känns motigt och tungt.
Att det går en massa rykten om var jag ska vara, gör inte saken bättre.
Jag vill ju bara ha lugn och ro.
Men det är uppförsbacke igen nu.
Vad är det som händer?
Har liksom inte kontroll på någonting nu.
Kanske inte så mycket att blogga om.
Men stresspåslag är stort igen nu.
Och imorgon går jag upp till halvtid....
 


AprilSus
PUBLICERAT: 2013-01-31, 22:04:18 | URL: http://aprilsus.blogspot.se/

Jag hoppas på det bästa för din del, gumman!
Kramis! <3




C a r s i e ~ { P h ♥ t o g r a p h y & d o g t a i l s } ~
PUBLICERAT: 2013-02-01, 09:33:45 | URL: http://carsie.se

Det kommer säkert att gå bra och att det pratas om ditten och datten är inget du behöver bry dig om just nu.

Dock har jag ett men på tungan... du får nog försöka ställa in dig på att dom kommer att flytta på dig... för då kan ju inte saker och ting bli värre när det väl händer - om det händer.

Tycker du skall se på dig själv med stolthet! Det är inte många som gått igenom en så svår tid som du gjort och som redan börjar jobba 50% så sträck på dig och ge dom mindre att prata om ;-)

Kramis ! :love:




Emma B
PUBLICERAT: 2013-02-01, 11:19:21

Fortsatt gnäll.
Många komentarer du fått. Vad har du fått betala för de? För ingen komenterar väll frivilligt.
Du är hemsk




Elza Undin
PUBLICERAT: 2013-02-01, 13:33:25

Emma B:
Kommentarer stavas med två M och inte bara ett.
Komentarer - Kommentarer. Ser du skillnaden eller är du allvarligt talat för dum för det?

Väl stavas alltid med ett L och inte med två.
Har du inte övat på länken som jag la ut till dig?

Ingen kommer någonsin ta dig eller din kritik på allvar om du inte slutar stava som en sjuåring.
Sen måste väl (Ser du? Ett l!) någon kommentera frivilligt eftersom du fortsätter att göra det?
Din dumma fan. DU är hemsk. Bor i Sollefteå också.. Jisses.







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P