2013-01-23
 23:27:00

Plötsligt händer det :-)

För det är vi värda. :-)
Det blev över så Ronny får med sig till jobbet imorgon också.
 
Jobbet, ja. Det har varit bra idag. Jobbade på bra.
Fick en kram av Anki på morgonen. Och det gjorde mig så glad.
Sedan ringde mamma med ett glatt besked.
Så var jag på KBT, och jag kände mig starkare än på länge.
Mötte Elias på sjukhuset, men han kunde inte "nervärdera sig" och hälsa.
Hur tror han att man ska ha förtroende för någon sådan?
På eftermiddagen satt jag och Anki och pratade, medan Ronny var hos kuratorn.
Mycket som jag trott föll på plats.
Detta är en personlig vendetta från arbetsgivaren, från början (önskar jag kunde skriva till slut), och det pågår fortfarande.
Känner mig otrygg, för att jag inte vet vad nästa utspel blir.
Chefen var borta idag, och resten av veckan. Det kanske bidrog till att det var bättre stämning?
Vem vet inte.
Hoppas den bra känslan finns kvar imorgon.
Och så har jag fått en hel back Zeunerts påskmust.
Det gillar Annalena väldigt mycket.




C a r s i e ~ { P h ♥ t o g r a p h y & d o g t a i l s } ~
PUBLICERAT: 2013-01-24, 09:56:19 | URL: http://carsie.se

Men guuud vilka goda smörgåsar! *slickar sig om munnen* :thumbup:

Svar: Ja, dom var goda. Och det blev över så Ronny kunde ha med sig till jobbat (y)
Annalena




Katarina-Cinnamon
PUBLICERAT: 2013-01-24, 17:17:54 | URL: http://cinnamons-art.blogspot.se

Mmm ser mumsigt ut. Dem var ni verkligen värda :-)







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P