2013-01-16
 21:03:32

Onsdagskväll i förvirringens tecken

Ja, förvirrad är väl bara förnamnet....
 
Det har i alla fall blivit mildare ute.
Så jag har faktiskt tagit några foton. Kände att jag måste ut bara.
 
Ja, det är resterna av julgranen.
Torkvindan.
Hemma i Moforsen.
Ghosty och Lellen.
Ät inte gul snö!
En av vinbärsbuskarna.
Ghosty
Lyktan på bron.
 
Till middag serverades det stekt strömming och potatismos. Elzas variant bestod av strömming
panerad i mandelmjöl och till detta mos på blomkål.
 
Blir hemma från jobbet imorgon. Orkar inte gå dit. Behöver lugn och ro.
 
Funderar om det inte är dags att plocka fram handarbetet igen? Det har legat i träda sedan juni 2012.
Har inte haft någon som helst inspiration.
 
Jag har förändrats, mycket. Dom som känner mig väl, ser förändringen.
Jag är mycket stillsam nu.
Förut var mitt liv svart eller vitt, antingen eller.
Nu går det i den lugna nyansen grått och inget däremmellan.
Tror även det har blivit en förändring på mitt sätt att skriva, inbillar jag mig i alla fall.
Nog om detta.
 






« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P