2013-01-19
 11:02:00

Min sanning.

Det behöver inte vara er sanning.
Men eftersom jag är en person med kraftig panikångest, och som just haft en ny krisreaktion, så blir det min sanning.
Stresspåslag ganska lågt nu, men jag är ledsen.
Har (i vanlig ordning) analyserat sista tidens händelser, för att kunna stoppa in dem i fack och acceptera dem. Det blir alltid lite rörigt då, i min så överfulla hjärna.
Har kommit fram till att jag helt enkelt inte duger.....
 
Åter igen har frågan kommit upp, att flytta på mig. 
Slutsats; Jag duger inte för städ i Sollefteå.
 
Och så har vi det här med julen.
Slutsats; Jag förstörde julen för så många. Det ska inte hända igen. Därför kommer jag att "fira" jul och andra tillställningar själv. Det är ju inte meningen att andra ska må dåligt p.g.a. mig.
Övriga familjen får göra sina egna val, eftersom dom inte förstör som jag.
 
Så har vi mailet jag fick.
Slutsats; Vi vill inte ha med dig att göra.
 
Och slutligen, min "så kallade sjukdom" och att "jag inte har monopol på att må dåligt".
Slutsats; Jag spelar för att få medlidande. Det är skamligt för släkten min diagnos, eftersom den åkomman tydligen inte finns.
 
Och detta är min sanning. OBS! Min sanning. Jag duger tyvärr inte.
Det är inte mycket jag kan göra åt det, annat än att acceptera det.
 
Bitter? Nej, den känslan är avstängd. Arg? Den känslan är också avstängd.
Ledsen? Ja, synd att den känslan inte också är avstängd.
 




C a r s i e ~ { P h ♥ t o g r a p h y & d o g t a i l s } ~
PUBLICERAT: 2013-01-19, 12:17:55 | URL: http://carsie.se

DU duger BRA! Det här med städ i sollefteå är en privat vendetta och det vet du.

Din släkt kan dra ditt pepparn växer om dom inte kan inse att någon kan vara så sjuk så dom INTE KAN ta tag i saker och ting, samt se det fina i något man gör.. för allt är inte som hos andra för tillfället för dig.

Du har MÅNGA fina egenskaper och vi vill ALLA ha dig runt omkring oss, just pga att du är du och vi älskar dig!

Puss & Kram!

Svar: Tack söta goa du. Mer hann jag inte, det gick en säkring. Inte hos mig, utan i huset. Ronny är i stan så jag fixade det själv :-) *stolt* Jag räknade ju inte Hasse och dig dit, för ni har funnits för oss hela tiden <3
Annalena




Katarina-Cinnamon
PUBLICERAT: 2013-01-19, 14:21:20 | URL: http://cinnamons-art.blogspot.se

Snacka om att du duger utomordentligt bra och jag är jätteglad att ha dig som vän. Önskar bara att jag kunde fixa allt åt dig så att allt blir bra.
<3 kram <3

Svar: JAG ÄR GLAD ATT JAG HAR DIG SOM VÄN!!!! Du som åkt Bergochdalbana med mig från starten.Jätte kram
Annalena




AprilSus
PUBLICERAT: 2013-01-19, 18:35:11 | URL: http://aprilsus.blogspot.se/

Hej vännen! Min kommentar började bli så lång, så du har fått ett mail istället. :-)

Puss & Kram!♥




Ulla
PUBLICERAT: 2013-01-21, 02:22:23

Hej gumman <3 DU duger alldeles UTMÄRKT för att DU ÄR DU <3 Om det finns folk som inte inser det så är det deras förlust, du "måste få vara sjuk" för att kunna bli frisk igen.
Jag tänker inte skriva mer just nu men jag skulle tro att vet på ett ungefär hur mina tankar går om det här.
en massa varma styrkekramar på väg upp till dej <3 <3 <3







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P