2013-01-12
 22:32:09

Lördagen går mot sitt slut

Detta är vad som blev kvar av julgranen.
Naturligtvis ligger inte barren kvar på golvet.
Har tagit undan det mesta av julsakerna nu. Återstår några gardiner, stjärnorna, några kransar
och några juldukar. Det blir morgondagens projekt
 
Och familjen fick mat.
Bulgogi och 5 olika sorters marinerade grönsaker.
Och dom säger att dom var nöjda.
 
Nu ska jag krypa ner i lopplådan och läsa lite.
Trots att jag sov länge är jag trött.


AprilSus
PUBLICERAT: 2013-01-12, 23:10:20 | URL: http://aprilsus.blogspot.se/

Jag tänker nog också snart ge upp och krypa till kojs?

Natti natti! :-)

Svar: Jag mailar imorgon. Det blev så mycket idag. Kram
Annalena




C a r s i e ~ { P h ♥ t o g r a p h y & d o g t a i l s } ~
PUBLICERAT: 2013-01-13, 10:20:03 | URL: http://carsie.se

Igår plockade vi också bort julen, och upp kom det lila gardiner och blev jättefint :love:

Ha en bra dag vännen min ♥

Svar: Här åker julgardinerna idag. Tur att det inte är så mycket. Hjälper du mig med nedräkningen till midsommarafton? Ha en bra dag ni också. Kram <3
Annalena







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P