2013-01-26
 22:15:00

Lägger sig och läser.

Det är märkligt vad orken kan ta tvärslut.
Ändå har jag väl inte gjort så mycket idag.
Diskat 2 gånger, tvättat och hängt 3 omgångar, samt lagat mat.
Men och andra sidan, så var jag trött när jag vaknade i morse.
Hade tänkt ta en eftermiddagslur, men upptäckte att klockan var så mycket, så jag hängde tvätten och lagade mat (köttgryta och ris). Nu sitter jag här mätt och jätte trött.
Alternativet är ju att krypa ner i lopplådan och läsa lite.
 
Ska försöka få ner dom sista julgardinerna imorgon.
Har liksom inte haft ork till det.
Men imorgon kanske.
 
Annars finns det väl inte så mycket att berätta om denna dag.
Har inte hänt några katastrofer, men ej heller har jag fått fnatt av lycka (men det får jag aldrig nu mer).
 
Nästa vecka jobbar jag tisdag, torsdag och fredag. Börjar ju jobba halvtid från och med fredag. Har även KBT på tisdag.
Ska väl flyta på, om inte någon av cheferna kommer och hugger mig i ryggen igen.
Termometer pendlar hit och dit, men något mildväder har inte pendlat hit.
Skulle behöva en lång skön promenad med hundarna igen.
Det blir liksom inga långa promenader när det är så kallt som det varit/är.
Nu blir det sängen.
 
 


C a r s i e ~ { P h ♥ t o g r a p h y & d o g t a i l s } ~
PUBLICERAT: 2013-01-27, 06:17:26 | URL: http://carsie.se

Jo, orken brukar tryta helt apråpå.. konstigt det där..

Tycker att du har varit duktig denna dag, att inte göra något kan också vara ett framsteg i din friskhet.. så du skall inte se det som ett nederlag att du "inte" har hunnit med så mycket...

Puss!

Svar: Tack för dina uppmuntrande ord älskade svägerska.Puss
Annalena







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P