2013-01-11
 22:06:00

Inte undra på....

Det är väl inte undra på att man mår dåligt, när det här är vad man ska äta varje dag (då är inte behovsmedicinen inräknad). Jag kan ju bara säga att frukost behöver man inte, man blir mätt ändå.
 
Blev inte alls den lugna helg jag hade hoppats på....
Ronny har ju haft sitt möte idag. Ramsele från den 1/3 är vad arbetsgivaren föreslår.
Så då ska vi pendla åt varsitt håll. Vi har bara en bil, och absolut inte råd att skaffa en till och dessutom inte råd med dubbla bensinkostnader. 
Och buss, den möjligheten existerar inte. Det går nämligen inte några bussar på de tiderna.
Men vi får väl hoppas att sista ordet inte är sagt där.
Ronny jobbar på det. Men kvar på nuvarande post blir han inte. Det är klart.
 
Dom ger sig helt enkelt inte förrän dom krossat och utplånat oss.
Och dit är det inte långt kan jag bara tala om.
Dom kommer snart att få frakta mig till jobbet i en urna (jag ska kremeras), vilket i och för sig måste vara lättare än att frakta en kista. Man är väl praktisk.
 
Något inom mig säger att mitt Rehabmöte kommer att ta en annan vändning.
Förra Rehab mötet, skulle dom ju flytta mig till Kramfors igen.
Arbetsgivaren kommer att strunta i allt som är uppgjort och komma med något annat.
Jag har haft rätt alla gånger hittills....
Och det värsta av allt, jag vet fortfarande inte mitt "brott".
Avstängd i 6 veckor utan en förklaring.
 
Den dag jag inte finns längre ska alla få veta.
 
Nu ska jag droga ner mig (sobril+stilnoct) och hoppas att demonerna lämnar mig åtminstone en liten stund.





« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P