2013-01-10
 21:56:28

Idag är jag stark....

Imorse var stresspåslaget ganska stort. Jag valde dock att inte ta någon Sobril.
Ska man på rehabmöte, så ska dom få se hur man egentligen är, tänkte jag.
Gick igenom det sista allvarliga tillbudet, då det bara höll på att ta slut....
 
Men nu känner jag mig stärkt.
Vilka underbara människor jag har runt mig. Doktor Arto, kurator Lena och Pia på Fk-kassan.
Ska heller inte glömma Eva på apoteket, med en ängels tålamod.
Och så käre Ronny som stöttar fast han går på knä själv
och naturligtvis min trätosyster Elza.
 
Tack allihopa för att ni finns.


sivan
PUBLICERAT: 2013-01-10, 23:10:54

Ja vi är många som älskar dej. Var försiktig med sobril som är väldigt vanebildande. Kraaaaam.

Svar: Tack älskade Sivan <3. Äter inte mycket Sobril, bara i nödfall. Har ju min antidepressiva medicin som ska hjälpa, men inte riktigt räcker till när det är mycket. Ska eventuellt få prova ut en annan sort (den 3:e) i slutet av februari. Kram
Annalena







« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P